التخطي إلى المحتوى

 # قالت السيدة، خلال لقائها مع الإعلامية ريهام سعيد، في برنامجها "صبايا الخير"، الذي يذاع على قناة النهار، "الفيديو ده من 2012 مش 2015، ودي كانت مسابقة رقص في الملاهي، وأنا طلعت أرقص عادي زي ما برقص في فرح، وماكنتش عارفة إن في حد بيصور".  ودافعت السيدة، عن نفسها، قائلة "أنا معملتش حاجة عيب ولا غلط، ومعظم اللي انتقدوا الفيديو بيسيبوا ستاتهم يرقصوا في الأفراح".  واختتمت حديثها قائلة "مش هرقص تاني أبدا، عمري ما هرقص ولا في فرح ولا في أي حاجة. وربنا بيسامح، والعبد مش بيسامح".  كان عددا من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي تداولوا مؤخرا فيديو لمجموعة سيدات يقدمن وصلة رقص على المسرح الروماني في دريم بارك، وكانت ريهام سعيد قد علقت عليه في حلقتها الأسبوع الماضي بقولها "فيه إيه الناس كلها مبسوطة من رقصهم، برضه لما رقصنا على بشرة خير أمام اللجان عملتولنا حكاية، عادي الناس فرحانة وبتحتفل، والناس بترقص لما بتزف العروسة".

 # قالت السيدة، خلال لقائها مع الإعلامية ريهام سعيد، في برنامجها “صبايا الخير”، الذي يذاع على قناة النهار، “الفيديو ده من 2012 مش 2015، ودي كانت مسابقة رقص في الملاهي، وأنا طلعت أرقص عادي زي ما برقص في فرح، وماكنتش عارفة إن في حد بيصور”.

ودافعت السيدة، عن نفسها، قائلة “أنا معملتش حاجة عيب ولا غلط، ومعظم اللي انتقدوا الفيديو بيسيبوا ستاتهم يرقصوا في الأفراح”.

واختتمت حديثها قائلة “مش هرقص تاني أبدا، عمري ما هرقص ولا في فرح ولا في أي حاجة. وربنا بيسامح، والعبد مش بيسامح”.

كان عددا من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي تداولوا مؤخرا فيديو لمجموعة سيدات يقدمن وصلة رقص على المسرح الروماني في دريم بارك، وكانت ريهام سعيد قد علقت عليه في حلقتها الأسبوع الماضي بقولها “فيه إيه الناس كلها مبسوطة من رقصهم، برضه لما رقصنا على بشرة خير أمام اللجان عملتولنا حكاية، عادي الناس فرحانة وبتحتفل، والناس بترقص لما بتزف العروسة”.

شاهد هنا :   فيلم اسرار عائليه 2015 وبمناسبة شم النسيم 2015 صور رسائل وأفلام للكبار +18

هذا وقد كانت هناك عدة إساءات من نشر الفيديو وكذلك من السماح إلى هذه الأشياء المخلة بالأداب في دريم بارك.

نتيجة التقييم
[Total: 0    Average: 0/5]

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.